Nissan – marca auto cu cea mai rapidă creștere a prețului

În a.2015 prestigioasa agenție internațională  de consulting Interbrand  a calificat automobilul Nissan drept unul dintre cele mai scumpe branduri din lume. În topul    Best Global Brands, publicat de Interbrand, Nissan ocupă locul 49, avansând de pe locul 56 în 2014 și  90 în 2011,  când compania a apărut pentru prima oară în rating,fiind evaluat la suma de   $3,819 mlrd. Conform datelor anului curent,   Nissan este brandul automobilistic , prețul căruia crește cel mai rapid.

«Ascensiunea rapidă Nissan în ratingul Interbrand – de pe locul 90 pe 49  timp de 5 ani – demonstrează, că noi jucăm pe terenuri ”corecte” și atragem cumpărătorii păstrându-ne autenticitatea », – a spus Roel de Vries, vicepreședinte corporativ și director marketing global și comunicații al companiei  Nissan. – Ascensiunea brandului cu renume mondial, inovator și admirabil, este parte componentă a succesului companiei noastre».

Printre «locomotivele», care asigură situația financiară și popularitatea brandului, Interbrand numește efectul puternic al poiectului Nissan Millennials și posibilitățile garantate de sponsorizarea eficientă și personalizarea propunerilor, reiterând că Nissan este «brandul cu cea mai rapidă creștere a prețului». Costul brandului  Nissan este de $9,082 mlrd., cu 19% mai mult ca anul trecut (peste $7,6 mlrd.).

Raportul Interbrand menționează, că pentru atragerea auditoriului tânăr de cumpărători, Nissan a profitat de posibilitățile sponsorizării (spre exemplu, UEFA Champions League în 2015 și proiectul  The Voice la NBC). Raportul a mai menționat ”adaptarea” companiei și personalizarea produselor ei, prin noul program   Juke Color Studio în SUA și noile programe inovaționale de asistență pentru proprietarii de electromobile  LEAF în Europa – fiind în prezent metode relevante de comunicare cu clienții.

Best Global Brandseste raportul anualInterbrand privind cele mai scumpe mărci din lume.  Metoda Interbrand presupune evaluarea investițiilor curente  și administrarea brandului în calitate de activ al companiei, ținând cont de indicatorii financiari, influența brandului asupra deciziei de achiziționare, precum și puterea brandului.

Mai multe despre cercetarea Interbrand ”Best Global Brands 2015”găsiți la adresa: http://www.bestglobalbrands.com/